Anette Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Åh, så spennende! Hvor i Australia kommer hun fra? Sendes hun Cargo eller drar du personlig og henter? Hun bor i NSW, et par timer ifra Sydney og kommer med Cargo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Jeg lurte på det samme som Sandra, og tolket ikke hennes spørsmål som frekt. Det er vel bare ikke så vanlig at noe eier en hund til den har hatt 1 kull for så å sende den avgårde. Da ville den vel heller vært på for hos noen tenker jeg Men det ble jo oppklart og det er jo en super mulighet å få kjøpe en hund man vet er bra som er voksen Gratulerer Anette Dette blir kjempe spennende! Hun ser rålekker ut Jeg håper jeg får hilst på henne på kelpiespesialen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Fiiiiiine Pi ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Fineste kelpien da. Hun var rett og slett nydelig. Blir gøy å følge med i tråden og få se flere bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Håper jeg får møte henne også :-D Var fin ja!! Likte uttrykket hennes godt :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Håper jeg får møte henne også :-D Var fin ja!! Likte uttrykket hennes godt :-D Du får komme på rasespesialen ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Har ikke fått med meg dette jeg - gratulerer!!! Skikkelig flott hund, gleder meg til du får henne hjem til Norge! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Skrulle Pi 0 Pi går litt sånn whaaaaaaaaaat??? Søta er 8 måneder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Jeg er sykemeldt og har aktivitetsforbud av halve sonen så idag trente vi litt hjemme, ikke veldig målrettet hehe men targetten har hun endelig skjønt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Moment trening med Pi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Søta Fine bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Hun er kjempesøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Så søt hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Søt er det Pi lever på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Hu er jo bare helt vannvittig søt og sjarmerende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Nå er det rundt 3 uker igjen Her er forøvrig noen bilder fra tidligere 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Pi venter på Lani OL zzzZZZz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Hun ser helt fantastisk ut! Håper hun leve opp til alle dine mål og drømmer, og berike livene deres i mange mange år fremover!Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Søt hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Åh, jeg gleder meg til å hilse på henne! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Pi er så kul Flirer godt av enkelte fb-oppdateringer innimellom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Pi er så kul Flirer godt av enkelte fb-oppdateringer innimellom Pi er da helt normal *Host* Pi har en tvilling, hun heter Karma og de har vært på tur de er nesten identisk tegnet, pi har større bles, og kraven er litt annerledes, men utover det er det vanskelig å skille de Karma med sele, pi uten Dobbel rulling av corgi Pi lærte hva godbit tre var To hodet corgi Pi er vistnok det ukjente medlemmet i KISS Attack of the corgis 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Hver gang jeg ser bilder av Karma på Facebook, tenker jeg på Pi! De er ufattelig like! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Hver gang jeg ser bilder av Karma på Facebook, tenker jeg på Pi! De er ufattelig like! de er skremmende like i virkeligheten også hehe personlighetsmessig osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts