MiO Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Iflg en videoartikkel hos Abc nyheter: "Forskere fra Tyskland og Tsjekkia har brukt over to år på å studere hvordan menneskets beste venn gjør sitt fornødne. Resultatene viste at hvordan hunden skiter, er langt fra tilfeldig." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Så det er derfor Kuma bruker så lang tid på å sjite om mårran. Han leter etter nord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Khela driter i både nord, sør, øst og vest. Av og til nordøst også, en sjelden gang sørvest 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 2 år av livet sitt på å forske på hvordan hunder driter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Da har jeg og bikkja mer til felles enn man skulle tru. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Prøver å se for meg TommyAK på do nå, og det burde man ikke klokka ett på natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Prøver å se for meg TommyAK på do nå, og det burde man ikke klokka ett på natta Når sant skal sies er det ikke noe man burde uavhengig tidspunkt, om du er glad i egen velferd Men for å grille bildet inn i hodet ditt, kan jeg nevne at jeg er i besittelse av både kompass og fluefiskehatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts