Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Utrolig bra reklame… Særlig når han snur seg bak til sønnen sin. Hold farta nede, for alles skyld… Siter
Wednesday Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Jeg hater folk som kjører for fort. Bor i boligfelt og er helt overraska over hvordan folk får seg til å kjøre her! Det er 20-grense her, men det er ikke lenge siden jeg så en idiotnabo rase gjennom en sving, slå nedi med skjermen i fartsdumpen, for så å nesten kjøre slalom mellom skolebarn, barnevogn og bikkjer. Jeg får voldelige tanker av sånne folk. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.