Gjest Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Noen som har noen blogger de pleier å lese, som er spesifisert med reiser og reisemål? Type "reisebrev" og liknende Elsker å lese om steder jeg veit jeg aldri kommer til å reise til (f.eks Afrika og India ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 I know you know, but: vireisersammen.wordpress.comBare så den er nevnt (litt reklame skader aldri!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongenavtys Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg skal ned til Kina nå i løpet av mars og vurderer å starte en reiseblogg. @Monica; ikke verst! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Ei jeg gikk sammen med på vgs har en reiseblogg med mye gode bilder hvertfall: http://www.hamacareise.com/ . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts