Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsikring på flere hunder


bikkjene
 Share

Recommended Posts

Hvilken forsikring er best når man har flere hunder? Er det noe rabatter om man feks. har tre-fire hunder? Bør man tegne egen forsikring på hver hund eller går det ann å samle alle forsikringene og å ha de samlet i en sum? (OM man da skal ha de samme forsikringene på alle hundene.) Kan man da tegne forsikring på nett eller må man ringe de for å få de samlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må ha individuell forsikring på alle hundene uansett, men man får ofte rabatter om man forsikrer flere enn to tre hunder i et forsikringsselskap. Det er hvertfall min erfaring med opp til tre hunder. Men har man registrert kennelnavn og har hatt kull, kan det hende man får egne avtaler, det kan vel oppdrettere her inne svare mer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke du får en felles "pot" på bare ett par hunder, men du må nesten ringe de aktuelle forsikringsselskapene og høre hva de har å tilby. Så vidt jeg har hørt om så er det ofte rabatt å hente når en har forsikret flere hunder i ett selskap, men hundene forsikres individuelt.

Hvis du har ambisjoner om å ha en del flere hunder, så ser jeg faktisk at det er en forsikring i Agria som går over flere hunder (flere enn åtte ;)) med et slik felles forsikringsbeløp som gjelder alle hundene. Agria flokk, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agria har en egen forsikring for de med flokk, 8 hunder eller mer.

For deg som har 8 hunder eller flere

Har du åtte hunder eller flere kan du tegne Agria Flokk. Forsikringen er et bra alternativ for deg som ikke vil ha individuelle forsikringer på alle hundene dine og samtidig holde kostnadene nede.

Agria Flokk er en veterinærforsikring og kan erstatte kostnader for undersøkelse, behandling og pleie hvis hundene blir syke eller skader seg.

Hvis du har mellom åtte og tjue hunder forsikret i Agria Flokk får hundene dele på et felles forsikringsbeløp på 45 000 kroner per forsikringsår.

Egenandelen for hver hund er 2 500 kroner samt 25 prosent i bevegelig egenandel. Egenandelsperioden er 125 dager.

  • Kan tegnes for minst 8 hunder.
  • Kan kompletteres med Agria Liv, Agria Bruksverdi og Agria Avl.
  • Kan tegnes via Kundesenter eller din lokale Agriaselger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...