Cavalierflat Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Den 1. Januar startet med at jeg og Oskar high fivet for at vi overlevde enda en nyttårsaften! Ca. 12 timer senere spiste jeg en veldig sen (men god) frokost Så sjekket jeg hundesonen Før vi kastet ut juletreet Ca kl 14 tok jeg og mamma med hundene ut på tur Oskar og Mocca måtte som vanlig ta noen bilder når det er EFIT. Oskar stilte seg opp ved siden av en tom fyrverkeri boks (vi hater fyrverkeri) Sånn i 16 tiden var vi inne igjen fra tur og jeg leste bok En time senere leste jeg enda og fikk kjempelyst til å skrive bok om mine egne dyr Så kom det to hunder for å mase om mat. Så da fikk de mat: Jeg ble også sulten Så måtte jeg og Mocca ha en liten kosestund. Mocca er en skikkelig kosegris Etter kveldstur hentet jeg mere hundemat fra storefryseren hos bestemor og la det i lille fryseren hos meg Så sa Oskar at han var klar for kvelden Og en stund senere var jeg det også og stilte klokka til neste dag 5 Siter
Hundelykke Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Så fine hunder du har Så ut som en fin dag! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Så fine hunder du har Så ut som en fin dag! Tusen takk! Siter
Cavalierflat Skrevet 3. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Åh, liker vofsene dine Så koselig! Liker dem ganske godt selv Siter
Eska Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Fiine hunder, og misunner deg den fulle fryseren! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 3. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Fiine hunder, og misunner deg den fulle fryseren! Takk! Veldig greit når bestemor er naboen og har en stor fryser hun ikke bruker som jeg får fylle opp i tillegg til den lille vi har hjemme hos oss. Jeg er litt redd for å gå tom for mat, så da er jeg veldig flink til å fylle på masse når jeg finner billige/bra ting å fylle opp med Siter
Recommended Posts