Irenen Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Skrevet 1. Januar 2014 Her kommer årets første EFIT fra oss, denne gang tilbragt på hytta. 13-tiden: Det var tross alt nyttårsaften igår, så vi sover litt lenge med god samvittighet. Nora har stjålet en sokk og ligger i senga og er søt. 13:30 omtrent: Jeg tar oppvasken fra dagen før (eller det resterende som jeg ikke orket å ta kvelden før) 14-tiden: Jeg drikker kaffe og juice, og spiser smågodt til frokost Hundene slapper av på sofaen imens: Omtrent ved 15-tiden: Hundene er ute og lufter seg og springer fritt, og småfuglene (som er mektig fornærmet over fôringstidspunktet) får sine solsikkefrø og ei meisebolle. 16-tiden: Hundene er ferdig luftet for nå og har fått frokosten sin, men Luna har vært på jordrottejakt og trenger virkelig en dusj. Typisk nok hadde jeg allerede dusjet henne en gang denne dagen fordi hun stinket løpetid. Jaja.. Rundt 17: Vi slapper av og ser på film mens Luna lengter etter å jakte på rotter. 19-tiden: Jeg tenner stearinlys og samboer fyrer opp i vedovnen. Det er koselig å være på hytta Taxi føler for å posere foran ovnen: 20-tiden: Vi spiser middag. Taco! 21: Mere film 22:30: Hundene spiser en litt sen middag. Tørrfôr var nok ikke veldig spennende i forhold til and som de fikk smake på tidligere idag, men det går raskt ned. Det var dagen vår! 6 Siter
MiO Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Fine hunder du har! Ser ut som et koselig hytteopphold. Så ikke så veldig hytteaktig ut der da, med oppvaskmaskin og greier Siter
Irenen Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Herlighet så søte hunder! Takk Fine hunder du har! Ser ut som et koselig hytteopphold. Så ikke så veldig hytteaktig ut der da, med oppvaskmaskin og greier Hehe nei, er mer som et lite hus langt inni skogen Er ikke hytta vår da sånn egentlig, er svigers sin Siter
skilpadde Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Vakre hunder! Og nå har jeg lyst på mer hytteferie.. Siter
Aslan Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Åh, nå gjorde du meg skikkelig hyttesjuk! Takk for titten, virka som en fin dag Siter
Recommended Posts