Guest Kåre Lise Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 bxhxd 100x70x90 Todelt ca 55+45 passer typisk liten bruks tispe og hannhund. Uttagbar vegg med bunnplater. Skrå mot baksete utnytter dybden godt, også mot skillevegg i f.eks Caddy. Passer stor st.vgn, Volvo 940 som jeg kjøpte jeg det til og større biler. 1000 spenn da det er noe godt brukt. Kan ev følge med HH-universalmatter mot ett passe tillegg. 1500,- for alt? Står på Nøtterøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Du skal ikke til trondheimstraktene i nærmeste fremtid? evt ålesund/åndalsnes/molde? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 31. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2013 Nah, vært til Fjørå i år, blir nok ett lite år til neste gang.. men prøv sonen hjelper deg da vel? Jeg kan alltids få skyssa det innen fylket og vel så det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 31. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2013 poenget var at jeg ville prøve det :-D haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 *bompibomp* Ingen som trenger billig enkelt/dobbeltbur? 1000,- med HH hundematter. 1500,- samlet salg med 2 Varikennel bur, Giant og XL. http://hundesonen.no/forum/topic/72321-vari-kennel-giant-og-xl-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts