SaraSL Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Jeg skulle melde meg på en juniorhandlig, men det sto at jeg er for gammel, fordi jeg er registrert på min mors bruker. Må jeg lage en egen bruker? koster det like mye selv om det er fra samme Husstand? vil vi få 2 hundesport? takk for svar Siter
Anette Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Ta kontakt med nkk så hjelper de dere nok med å rette opp det. Siter
SaraSL Skrevet 30. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Ta kontakt med nkk så hjelper de dere nok med å rette opp det. Vi har sendt mail men det var det ikke mye hjelp å få. det eneste de sa var at hvis vi brukte det medlems nummeret så gikk det ikke... Siter
Mollymor Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Skrevet 1. Januar 2014 Jeg tror ikke man kan være medlem i NKK alene, men at man må være medlem i en annen hundeklubb og gjennom det også NKK. Så jeg ville hørt med klubben din mor er medlem i om de har rabatt for husstandmedlem. For min del er jeg medlem i en lokal hundeklubb og i Boston Terrierklubben, og begge har billigere medlemsskap for husstandmedlem. Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Skrevet 1. Januar 2014 men er du under 25 mener j så hører du vel til her http://nkkungdom.wordpress.com/ Siter
Recommended Posts