Gå til innhold
Hundesonen.no

Er han skadet?


Recommended Posts

Jeg har en valp på 5 måneder og i det siste når det er kaldt ute så tar han alltid opp en av bakfotene men mest høyre, og da dette har blitt en vane gjør han også dette inne...
Han halter ikke eller noe sånnt og er ikke noe sår på høyre bakben og blir heller ikke usikker om jeg tar og kjenner bak på høyre bak fot. Han piper heller ikke om at det er vondt og leker normalt. Men han tar opp foten når han står stille (ganske sjeldent). Og når vi går tur gå han normalt og løper normalt.

Tror dere jeg burde ha fått sjekket om det er noe galt eller har det bare blitt en uvane for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nesten du som ser hunden ta en avgjørelse på, men ut ifra det du skriver så hadde ikke jeg dratt til dyrlegen, så lenge han oppfører seg normalt, ikke halter, leker osv. Men det du absolutt bør gjøre er og ha på potesokker, han synes tydelig at kulden er ubehagelig og i verste fall kan det være skikkelig vondt/lage sår (frostskader). Det er veldig variabelt hvor godt hunder tåler kulden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nesten du som ser hunden ta en avgjørelse på, men ut ifra det du skriver så hadde ikke jeg dratt til dyrlegen, så lenge han oppfører seg normalt, ikke halter, leker osv. Men det du absolutt bør gjøre er og ha på potesokker, han synes tydelig at kulden er ubehagelig og i verste fall kan det være skikkelig vondt/lage sår (frostskader). Det er veldig variabelt hvor godt hunder tåler kulden.

Da skal jeg gå til innkjøp av potesokker

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...