Justisia Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Fikk noe prøveposer på Ziwi Peak å D4A. Bikkjene gikk jo bananas. Det er dyrt ser jeg på ulike nettbutikker som selger det. Rimligst er 229 for 1kg. I følge anbefalt mengde pr dag, vil en slik sekk vare 11 dager for ene hunden her i huset. dvs 20kr dagen. Og det synes jeg er i overkant dyrt. Men, fra tid til annen, og på turer, tenker jeg at det kunne vært greit med noe tørrfor som ikke inneholdt diverse som bikkjene ikke har så godt av. Er det noen som har prøvd dette som fullkost til hundene? Erfaringer? Testet Orijen, men interessen for maten var ikke så stor og det som kom ut var mye mer enn forventet, samt at de lydløse gassutslippene deres kunne blitt brukt i kjemisk krigføring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Jeg måtte slette alt jeg skrev, var ikke ziwi peak jeg hadde prøvd, sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Har prøvd Ziwi Peak etter å ha fått noen prøver, og det falt i smak. Det var nok mer JEG som synes at formatet var litt merkelig, også det at det skulle bløtlegges. Valgte også å ikke bruke det pga pris, men trur nok det er veldig bra reint ernæringsmessig. Samtidig blir jeg litt lattermild av alle disse ekstremt langreiste hundefôrene en kan få tak. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts