ipadda Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Gir du bikkja noe utenom vanlig fôr? Her i huset fôres de på V&H. De får fiskeolje i maten, cosequin og B-vitamin. Hva gir dere andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Nora fores vanligvis på tørrfor. RC, Eukanuba eller Appetit. Da fikk hun fiskeolje i maten og av og til egg. Men nå har vi begynt med tørrfor og Vom og hundemat nr. 25 som er med laks i. Nå får hun ingenting tillegg fast, men har mye selolje igjen som gis nå og da, bare som litt "saus" på toppen. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Gir ikke noe ekstra sånn til daglig, de föres på v&h og får endel annet kjøtt, egg og matrester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Mine fòres på v&h nr 33 + litt tørrfòr. Vanligvis pro plan med laks, men når jeg vinner eller får annet tørrfòr så blander vi det i. Med ujevne mellomrom får de fiskeolje og stride i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Fullfores på vom og hundemat, får selolje, får middagsrester så og si hver dag (lager alltid ekstra posjoner for dem ) også får de egg oppi maten. De får også sinktablett annenhver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Her får de kun vanlig mat til daglig, variere nå mellom RC adult/RC 4800 Evt eukanuba jogging and agility, men kommer til og fore på NP eller V&h når jeg flytter og har mer fryseplass. Ingen tilskudd, men innimellom får de et egg eller en kjøttbit for kosen sin del. Alle hundene mine har vært fine i pels, har sterke poter osv så da ser jeg ingen behov for noe suplement i maten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Chicka får v&h og litt tørrfôr. I tillegg får hun cosequine, omega 3 og brennesle pulver, nå på vinteren får hun også c-vitamin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 luft og kjærlighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Ozu får V&H. Som tillegg får han fiskeolje og noe-jeg-ikke-husker-hva-heter siden han har HD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Fôrer etter Prey model-metoden, gir tillegg av omega-3, og siden jeg har en eldre hund får han også glucosamin for å forhåpentligvis forhindre forkalkninger og c-vitamin for å styrke immunforsvaret. Fullfores på vom og hundemat, får selolje, får middagsrester så og si hver dag (lager alltid ekstra posjoner for dem ) også får de egg oppi maten. De får også sinktablett annenhver dag Hva gir du sink for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts