Frisbee Skrevet 31. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2013 Har stemt for siste gang nu. Krysser fingrene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Da vant de! :Snowman: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 1. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Da vant de! :Snowman: Jeg håper det! Det står i reglene at vi ikke får vite det før 8. januar, men det ble i hvert fall et godt forsprang Jeg skal oppdatere tråden når de kommer ut med hvem som har vunnet Tuuuuusen takk til alle dere som har hørt på maset mitt 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Håoer de vant!!! Det hadde vært fantastisk godt jobbet Marthe! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Tusen takk for hjelpen!!! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Jippi! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Weee! Vel fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts