Anette Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Stor sele til ala rotweiler ol Biteskinn nærmest ubrukt (tror dogman merke elns) Fireplugg til stor hund Breeders brystsele størrelse small (med ringer på siden og topp) Kom med bud, kjøper betaler frakt, evnt leveres i oslo området/letohallen i romjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Hva skal du ha for skinnselen og biteskinnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Ikke veldig mye, jeg vil helst bare få det ut av stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Om ikke Taggen vil ha sele er jeg interessert i å se om den passer Tetris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Jeg tar det jeg da. Send meg en PM om hva du skal ha, så tar vi det derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts