Gå til innhold
Hundesonen.no

Full versjon - fra mobil


Recommended Posts

Gidder dere virkelig det? Jeg har sluttet å bruke sonen på mobil fordi jeg som regel vil det når jeg er ute. Sjeldent med så god dekning at ikke det tar litt tid å laste hver side. Og her må jeg jo tre sider før jeg kan gå inn på det jeg vil for å få fullversjon - som må velges HVER gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder dere virkelig det? Jeg har sluttet å bruke sonen på mobil fordi jeg som regel vil det når jeg er ute. Sjeldent med så god dekning at ikke det tar litt tid å laste hver side. Og her må jeg jo tre sider før jeg kan gå inn på det jeg vil for å få fullversjon - som må velges HVER gang.

Jeg tror bare jeg har gjort det en gang på denne tlf så har den vært slik etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det her før. Men nå må det gjøres hver gang.

Bytte nettleser? Man får jo somregel spm typ "denne siden har mobilversjon/app" der trykker jeg nei, da får jeg ikke spm igjen og blir automatisk sendt til fullversjon, men det er sikkert forskjell på nettleserne der. Bruker dolphin browser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd to forskjellige android telefoner. Med både crome og den standard internett-nettleseren. Samme skjer hver gang. TIdligere kunne jeg trykke på "full versjon", men stoppet å fungere for en god stund siden.

Men det funket å få via chatten, og det blir jo bare to ekstra tastetrykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...