Gjest Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Flickr var før slik at når du så på et bilde i fotostrømmen din, så kunne du høyreklikke og velge å se bildet i forskjellige størrelser. Nå kan du ikke høyreklikke bildet overhodet, og jeg finner ingensteds hvor jeg kan få klikket for å få en link til bildet som slutter med .jpeg! Hjelp? EDIT: OK jeg fant ut. Man må trykke på de tre prikkene på siden, og så trykke "View in all sizes". Da får man .jpeg linker. Herregud så innmari tungvindt :< Siter
SD Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Jeg synes Flickr er tungvindt nå, enda mer enn før. Skulle vært easypeasy å finne den linken, men det er det ikke. Siter
Tabris Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Derfor bruker jeg photobucket. Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Er easy peasy å dele linker enda, står vel i regelverket at det skal referes til flickr. Men jeg bruker den metoden kanger beskriver. Siter
Gjest Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Derfor bruker jeg photobucket. Du får ikke samme bildekvalitet på komprimerte bilder, som den flickr har Siter
SD Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Er easy peasy å dele linker enda, står vel i regelverket at det skal referes til flickr. Men jeg bruker den metoden kanger beskriver. Ikke direkte til bildet vel? Eller har jeg misforstått noe, for jeg jeg må trykke meg ihjel for å finne .jpeg-koden til bildet. Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Ikke direkte til bildet vel? Eller har jeg misforstått noe, for jeg jeg må trykke meg ihjel for å finne .jpeg-koden til bildet. Nå ble jeg usikker - må teste. To sek. Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Skalvisjå - blir dette forståelig? Da kommer bildet med url til flickr - men antar man kan fjerne akkurat urlsaken og bare bruke jpgurlen. Trykk på vinkelen med pil på - velg "tegnestift" i vinduet som kommer opp der og kopier linken som kommer opp. Edidt - bare å fjerne det som står foran [image] og etter [/image] vet ikke om det blir noe lettere enn å klikke flere ganger jeg Siter
SD Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 @raksha Ah, da var det jeg som hadde misforstått, for din måte har helt klart mye færre klikk enn min måte. Takk 1 Siter
Recommended Posts