Gå til innhold
Hundesonen.no

Flickr har blitt teit :(

Recommended Posts

Skrevet

Flickr var før slik at når du så på et bilde i fotostrømmen din, så kunne du høyreklikke og velge å se bildet i forskjellige størrelser. Nå kan du ikke høyreklikke bildet overhodet, og jeg finner ingensteds hvor jeg kan få klikket for å få en link til bildet som slutter med .jpeg! :cry: Hjelp? :cry:

EDIT: OK jeg fant ut. Man må trykke på de tre prikkene på siden, og så trykke "View in all sizes". Da får man .jpeg linker. Herregud så innmari tungvindt :<

Skrevet

Er easy peasy å dele linker enda, står vel i regelverket at det skal referes til flickr. Men jeg bruker den metoden kanger beskriver. :lol:

Skrevet

Derfor bruker jeg photobucket. :sleep:

Du får ikke samme bildekvalitet på komprimerte bilder, som den flickr har :aww::P

Skrevet

Er easy peasy å dele linker enda, står vel i regelverket at det skal referes til flickr. Men jeg bruker den metoden kanger beskriver. :lol:

Ikke direkte til bildet vel? Eller har jeg misforstått noe, for jeg jeg må trykke meg ihjel for å finne .jpeg-koden til bildet.
Skrevet

Ikke direkte til bildet vel? Eller har jeg misforstått noe, for jeg jeg må trykke meg ihjel for å finne .jpeg-koden til bildet.

Nå ble jeg usikker - må teste. To sek. :lol:

Skrevet

Skalvisjå - blir dette forståelig?

11174553645_9b4024f1de_c.jpg

Da kommer bildet med url til flickr - men antar man kan fjerne akkurat urlsaken og bare bruke jpgurlen. Trykk på vinkelen med pil på - velg "tegnestift" i vinduet som kommer opp der og kopier linken som kommer opp.

Edidt - bare å fjerne det som står foran [image] og etter [/image] vet ikke om det blir noe lettere enn å klikke flere ganger jeg :lol: