Lørv Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 hei jeg har tenkt å skaffe med en engelsk bulldog tispe og jeg sliter med å fine den perfekte oppdretter.kan Noen hjelpe meg ?? jeg har tenkt å bruke tispen til familie hund og Utstilling hund. så det må være en hund som er eksteriør bra. kan noen hjelpe meg? Siter
Elisabeth00 Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Første pri med en slik rase bør være helse. Er vel en eller annen engelsk bulldog-oppdretter her inne? Siter
Synnikken Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Kennel Exeline liker jeg godt, oppdretteren Jannicke er en hyggelig dame som svarer på alt mulig du spør om Edit: hun har også selvfødende linjer. 1 Siter
Lørv Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2013 Første pri med en slik rase bør være helse. Er vel en eller annen engelsk bulldog-oppdretter her inne? jeg er helt enig at helsen er veldig viktig med helsen i en slik rase Siter
Recommended Posts