Gå til innhold
Hundesonen.no

Australia (ikke helt hunderelatert)

Recommended Posts

Skrevet

Fantastisk!

Bestekompisen til sambo er australier ( halv aboriginal) og vi har en stående invitasjon til å besøke han i landsbyen.

Nå reiser han verden rundt som tatovør, så det er litt mye som skal klaffe om vi skal få det til, men vi skal nok få det til .

• Like 1
Skrevet

Omg. Jeg har SÅ lyst til å reise til Australia! Blei ikke mindre reisesjuk nå!

Da har jeg gjort jobben min hvertfall :P

Åh! Mimre! Slike stop-menn så vi også på vår Australia utfklukt (kjørte tvers over landet og tilbake igjen).

Flotte bilder. Fikk lyst til å ta en tur tilbake nå ja :)

Var en del slike stopp-menn/damer langs veiene :P Har også veldig lyst til å reise tilbake og få sett og opplevd andre deler av landet :)

Utrolig fine bilder! :)

Takk :)

Kjempefine bilder! Ser ut som dere har hatt en fantastisk tur :ahappy:

Takk :)

Så mange fine bilder! Så kjempefint ut :)

Frosk i dusjen! Da tror jeg ikke jeg hadde blitt i dusjen lenge :lol:

Den satt på kanten som skilte dusjene på campingen, og jeg måtte løpe ut av dusjen og til bobilen for å hente kameraet :lol: Og der stod jeg med vannet på fullt for at andre som dusjet ikke skulle høre "knipset" fra kameraet :lol: Frosk er ikke ille, hadde vært verre med en slange :P

Fantastisk!

Bestekompisen til sambo er australier ( halv aboriginal) og vi har en stående invitasjon til å besøke han i landsbyen.

Nå reiser han verden rundt som tatovør, så det er litt mye som skal klaffe om vi skal få det til, men vi skal nok få det til .

Det tilbudet hadde jeg benyttet meg av :) Kommer sikkert tett på lokalbefolkningen også :)

Herlighet for noen herlige bilder! Og det rykker godt i reiselysten min nå ja :)

Så gøy å høre :)