Linda=D Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Jeg bor jo uti gokk og har ikke hatt tid til å lage/sende kalender til venninene mine. Så jeg vurderer å lage en sms-kalender hvor jeg sender en mld hver dag, men så stopper kreativiteten litt. Noen tips til hva jeg kan skrive? vært innom tanken på en blanding av å skrive noen fine ting til dem og utfordringer de kan gjøre og helst snappe bilde tilbake til meg etter de har fullført. Bare jalla eller noe som kan fungerer tror dere? Tips? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Kul ide!! Koselige utfordringer kan jo f.eks. være å gå bort til en totalt fremmed og si at dem ser veldig pene ut idag eller noe. Kjøpe en matbit til en uteligger, stå midt på en offentlig plass å rope ut God Jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 26. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Så bra:) Er akkuratt sånnt jeg er på jakt etter:) Noen andre som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Stille seg inn i en heis, kjøre den opp og ned og synge julesanger. Helst litt falskt og skjærende. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts