Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt for langt dekken


Guest bikkje1
 Share

Recommended Posts

Jeg fikk kjøpt Hurtta fleecejakke kjempebillig på finn.no, og den satt ganske bra på han.

Men den er litt for lang. 2-3 cm. Og han har sånn snurrehale.

Det er jo sånn glidlås i ryggen, så det er nesten umulig å gjøre genseren kortere. Halen hans står fortsatt oppover, men kan genseren ødlegge fasongen på halen? :cry:

Og: til dere som bruker fleecepotesokker, blir ikke de veldig skitne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg kjypte fleecepotesokker for ei stond tebake på zoo 1.. Spurte om det gikk an å bruke de ute åfå sa han ja.. Så regna jo me de va vanntett.. Va sånn type skinn stoff greier under poten som såg ut at det va vanntett men fant jo ut at de blei kliss blaute ute i snøen ... Valpen min har og veldig for stort og langt dekken men han har jo knapt nok en hale hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjypte fleecepotesokker for ei stond tebake på zoo 1.. Spurte om det gikk an å bruke de ute åfå sa han ja.. Så regna jo me de va vanntett.. Va sånn type skinn stoff greier under poten som såg ut at det va vanntett men fant jo ut at de blei kliss blaute ute i snøen ... Valpen min har og veldig for stort og langt dekken men han har jo knapt nok en hale hehe!

Skriv enten nynorsk eller bokmål så er det lettere å lese:)

Moderator Kaja

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...