Amig0 Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 I Lørenskog , på Triaden , koster det 450 for 15 kg (0,5 kg pølser), mens på Metro koster det 19 kr pr 0,5 kg. Er usikker på 1 kg og 5 kg prisen, da jeg bare sammeliknet priser før jeg endre opp med å kjøre til Trøgstad og kjøpe direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Betaler 17.-for 500 gram. Kjøper man 10, er det 15,- pr. stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Jeg btalte nå sist: 700,- for 20 1kg pølser... dyrt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Betaler 90 kr for 5 kg, helt greit Skulle gjerne hatt mer fryseplass altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 27 kr pr pølse er lite aktuelt, da får jeg heller bestille fra vogh direkte. Noen anelse om hva man kan forvente i frakt da? Jaro holder til på Ler. Om du kjører og henter der, får du ferdig kuttet, til ca 350 kr. Ved kjøp av 5 blokker a 20 kg, får du i tillegg 20 kr rabatt per blokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Jaro holder til på Ler. Om du kjører og henter der, får du ferdig kuttet, til ca 350 kr. Ved kjøp av 5 blokker a 20 kg, får du i tillegg 20 kr rabatt per blokk. Ja, vet om de. Det er ikke aktuelt enda uansett siden jeg ikke har stor nok fryser eller plass til større fryser. Men ønsker i utgangspunktet 1 kg pølser. Men nå vet jeg litt så får jeg ta en ny vurdering senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts