Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjerm og slikking på pote


Karianski
 Share

Recommended Posts

Pga dypt sår i poten måtte hunden min sy under poten på fredag. Hun gikk med bandasje til i dag (som vet'en sa), men den er nå tatt av.

Problemet er at hun selv med skjerm klarer å få til å slikke på poten. Hun har fått en teknikk med å legge skjermen slik at hun kommer til litt. Hun kommer såvidt jeg kan se kun til oppe på poten og ikke under der hvor stingene sitter. I dag har jeg vært hjemme og kunnet korrigere henne, men det virker som om dette sitter så langt inne at hun bare må slikke.. Tips? I morgen er det jobb igjen for min del og da har jeg ikke oversikt over hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ung så den er grei på de gamle svarte prestekjolene var det en høy litt bred krage. Altså på hunden tar du enten et tykt handkle og bretter sammen og får festet på halsen på en eller anne måte. eller så er det noen som har skåret en krage i skumgummi eller kjøpe en dyr http://www.4dogs.no/hund/diverse/kruuse-oppblasbar-krage#&variation=165521 men siden du må ordne noe til i morgen hadde j testet et handkle kan hende du må ha på skjermen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...