SFX Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Det skulle jeg likt å se Men ja, jeg kan bære henne, det ække no stress det. Må bare bære henne, trimmebord, tøybur og evt stol Det er derfor gud oppfant triller med store, grove hjul! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 *Mumle noe om å gå to ganger eller noe sånt... * Den late bærer seg heller i hjel enn å gå to ganger Det er derfor gud oppfant triller med store, grove hjul! Ja, men Gud ga ikke en av de til meg Siter
SFX Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Ja, men Gud ga ikke en av de til meg Havnet du på naughty-lista? Eller er det kanskje nissen, det? Siter
Siri Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Den late bærer seg heller i hjel enn å gå to ganger 2nes jungelord... . Siter
Monica123 Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Da blir det en liten kikk i morgen,men desverre ikke noe julebord..Jeg rekker ihvertfall og heie noen soniser frem i ringen 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Havnet du på naughty-lista? Eller er det kanskje nissen, det? Jeg er åpenbart på alles naughty-lister jeg. det eneste jeg vinner er biler som ryker og sjukdommer ingen har hørt om og sånt 2nes jungelord... . Jepp. Og en av sonenreglene er at 2ne alltid har rett, så.. Siter
Irenen Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Klikker for meg! Sikkert brukt tre timer på å printe ut startnummeret nå, men den tåpelige printeren min nekter å printe svart/hvit når den er tom for GUL. Så nå gir jeg opp. Dusteprinter Er det tilfeldigvis noen på litt kort varsel og som har tidlig oppmøte som har mulighet til å skrive ut startnummer for meg og møte meg ved inngangen? Jeg er vel der rundt 8-8:30 tenker jeg.. Siter
tm100021 Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Klikker for meg! Sikkert brukt tre timer på å printe ut startnummeret nå, men den tåpelige printeren min nekter å printe svart/hvit når den er tom for GUL. Så nå gir jeg opp. Dusteprinter Er det tilfeldigvis noen på litt kort varsel og som har tidlig oppmøte som har mulighet til å skrive ut startnummer for meg og møte meg ved inngangen? Jeg er vel der rundt 8-8:30 tenker jeg.. De printer ut om du spør:) Siter
Irenen Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 De printer ut om du spør:) Oi, det var raskt svar Jammen så bra, da ordner det seg imorgen. Nå må jeg bare finne vaksinasjonskort, finne klær å ha på meg og pakke for ei uke på hytta - og så tenke på å legge seg Siter
Toril Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Jäger fikk en gul som avslutning på året han...dommeren så ikke at han er verdens aller fineste lille Fløff . Vi starter på ny frisk i 2014 vi Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Det står i PM lenket tidligere i tråden. 1 malle først i ringen klokka 0900, 2+8 grønniser rett etterpå, 9+14 terver følger deretter. Tusen takk! Klarte visst å overse PM. Da spørs det om jeg rekker å se belgerne, men skal ihvertfall komme og titte litt og la lille hyperdyret være litt med inn i hall for første gang i sitt liv. Ekko syns det blir litt for lite intimsone, så han får slippe kanskje jeg ser noen soniser Siter
Aslan Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Har lyst til å komme og se på, men må visst underholde familie Siter
Irenen Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Vi er ferdige og fornøyd med dagen Kos dere på julebord dere som skal det! Siter
Gjest Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Ludvig BIR VALP på første utstilling!!!! Siter
Kiyomi Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Guri, det er ikke EN påmeldt shiba, jo! Nå er jeg enda gladere jeg ikke meldte på knertis, ikke veldig stas å være eneste i rasen. Tror du bomma litt her? Tror det var minst tre voksne og to valper. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Tror du bomma litt her? Tror det var minst tre voksne og to valper. Jadda, Jadda, oppklart for leeenge sida! Jeg veit tilogm at den lille championtispa ikke møtte. 1 Siter
mokken Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Jäger fikk en gul som avslutning på året han...dommeren så ikke at han er verdens aller fineste lille Fløff . Vi starter på ny frisk i 2014 vi Den dommeren bør ta en synstest! 2 Siter
Kiyomi Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Jäger fikk en gul som avslutning på året han...dommeren så ikke at han er verdens aller fineste lille Fløff . Vi starter på ny frisk i 2014 vi Atte hæ!? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts