lucy Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Disse tingene er helt eller nesten helt ubrukte og samler bare støv, så håper noen andre soniser kan få nytte av de Bøker; Med hund på utstilling av Anne L. Buvik - såvidt bladd i, men nibblet litt på av en besøkshund øverst i hjørnet Fullt lesbar! 100kr Klikkertrening for utstillingshunden av Karen Pryor - også såvidt bladd i, ingen bitemerker 100kr Ikke skyt hunden av Karen Pryor - lest en gang, gi bud (såvidt jeg vet finnes ikke denne for salg lenger? Nypris 300kr) DVD - Puppy Jumping av Susan Salo, ikke sett engang Husker ikke hva jeg betalte, gi bud Stort biteskinn, helt ubrukt, selve fillen er i semsket skinn 50 cm, håndtaket i nylon litt over det dobbelte. Husker ikke hva jeg betalte, gi bud. Hurrta Pro kobbel 150 cm+håndtak, mørkebrunt med blå skrift og refleks, brukt et par ganger, ser helt nytt ut. 90kr. Spesialsydd halsbånd bestilt på nett, grønt/turkis stripete, veldig fint og god kvalitet, men dessverre for stort til fjotten kun prøvd på, ikke brukt ute. 5 cm bredt, 55 cm fra innerste hull til spennen. Krok for tag e.l kan tas av. Husker dessverre ikke hverken hvor jeg bestilte det el hva jeg betalte, så gi bud. Kjøper betaler porto, eller jeg kan levere i Bergen, evt Nesttun
Renate A Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Blått hurtta kobbel til meg, hvis det ikke er solgt? Har lett som en gal etter nettopp dette @Margrete Dette halsbåndet passer kanskje Nix, men feil farge da...men matcher det til gutten bra
Margrete Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Blått hurtta kobbel til meg, hvis det ikke er solgt? Har lett som en gal etter nettopp dette @Margrete Dette halsbåndet passer kanskje Nix, men feil farge da...men matcher det til gutten bra Takk, men det blir nok for stort for Nix og feil farge og alt
lucy Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 Blått hurtta kobbel til meg, hvis det ikke er solgt? Har lett som en gal etter nettopp dette Og så har det lagt i roteskapet til fjotten hele tiden PM adressen din, så PMer jeg kontonr. Venter på noen pakker på Posten, sender samtidig som jeg henter de, ant tidlig neste uke.
Renate A Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Og så har det lagt i roteskapet til fjotten hele tiden PM adressen din, så PMer jeg kontonr. Venter på noen pakker på Posten, sender samtidig som jeg henter de, ant tidlig neste uke.Jeg er hos moren min nå og er kun på nettbrettet nå, og kommer ikke inn på PM sidene Skal operere i øyet mitt i morgen og er hjemme igjen på torsdag kveld, er det ok at jeg sender deg melding da?
lucy Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 Jeg er hos moren min nå og er kun på nettbrettet nå, og kommer ikke inn på PM sidene Skal operere i øyet mitt i morgen og er hjemme igjen på torsdag kveld, er det ok at jeg sender deg melding da? Ja, haster ikke, holder det av til deg:)
Ganzie Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Jeg vil gjerne ha Med hund på utstilling Hva blir porto for den, tror du?
lucy Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 Jeg vil gjerne ha Med hund på utstilling Hva blir porto for den, tror du? Sendte nett en bok, der ble porto 70 kr, så vil tro det blir det på denne og
Ganzie Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Sendte nett en bok, der ble porto 70 kr, så vil tro det blir det på denne og Da blir portoen nesten det samme som boka, så da tror jeg at jeg står over Men takk alikevel
Renate A Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Ja, haster ikke, holder det av til deg:) Tusen takk
lucy Skrevet 20. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2013 Da blir portoen nesten det samme som boka, så da tror jeg at jeg står over Men takk alikevel Har forresten en bror hjemme på besøk, som reiser til Trondheim i morgen, om du harmulighet til å hente den der en eller annen gang i ikke alt for fjern fremtid kan han ta den med
lucy Skrevet 20. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2013 @Ganzie Sorry for dobbelpost, men kom plutselig på at vi har mentions
Ganzie Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 @lucy kult, aldri prøvd den der før :Grin: (er det bare meg eller ser den smileyen litt skummel ut?) Skal faktisk til Trondheim på fredag, men skal bare på sykehuset og så hjem igjen og har ikke bil, så det blir vanskelig. Men takk for tilbudet
Renate A Skrevet 21. November 2013 Rapporter Skrevet 21. November 2013 Ja, haster ikke, holder det av til deg:) Må kontakte deg i morgen, litt kaos her og som sagt ikke tilgang til pm på nettbrett. I morgen er jeg igjen på laptop, og da får jeg ført over pengene med en gang du har gitt meg kontonummer. Ble litt frem og tilbake dette, men jeg trodde ikke jeg skulle "falle over" det kobbelet mens jeg var på sykebesøk, håper det går bra
lucy Skrevet 22. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2013 Må kontakte deg i morgen, litt kaos her og som sagt ikke tilgang til pm på nettbrett. I morgen er jeg igjen på laptop, og da får jeg ført over pengene med en gang du har gitt meg kontonummer. Ble litt frem og tilbake dette, men jeg trodde ikke jeg skulle "falle over" det kobbelet mens jeg var på sykebesøk, håper det går bra Ikke stress, det går helt fint
lucy Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2013 Ikke skyt hunden og Hurrta kobbel er solgt.
mokken Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Byr 200 for Puppy Jumping og biteskinn, kan evnt hente i helgen
lucy Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Byr 200 for Puppy Jumping og biteskinn, kan evnt hente i helgen Deal! Søndag passer best for henting, send meg en PM "Ikke skyt hunden" er ikke solgt likevel... 1
lucy Skrevet 8. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Alle bøkene og det stripete halsbåndet er fremdeles til salgs, bøkene selges billig samlet
Recommended Posts