buddy13 Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Tilbakeblikk på en herlig sommer Gamla har mye futt enda hun! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Så nydelig! Jeg har så lyst på grå elghund, men siden vi ikke jakter (lenger) så utgår det. De må få brukes til det de skal liksom, men om jeg hadde fått en som var redd elg! Det hadde jo vært helt perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Så herlig hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Så nydelig! Jeg har så lyst på grå elghund, men siden vi ikke jakter (lenger) så utgår det. De må få brukes til det de skal liksom, men om jeg hadde fått en som var redd elg! Det hadde jo vært helt perfekt! Ja, jeg tror neppe vi finner en elghund til som er redd elg. Det skjedde jo ved et uhell (at hun ble tråkket på av hest), men det har egentlig blitt bare komisk og veldig trygt. Godt å ha en elghund som holder seg på tunet Så herlig hun er Takk, er selvsagt helt enig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Ja, jeg tror neppe vi finner en elghund til som er redd elg. Det skjedde jo ved et uhell (at hun ble tråkket på av hest), men det har egentlig blitt bare komisk og veldig trygt. Godt å ha en elghund som holder seg på tunet Takk, er selvsagt helt enig Familien min har hatt en elghund som "ikke virket" han heller. Det var nemlig ikke lyd i han. Verdens mykeste hund som fikk en alt for hard oppdragelse tror vi. Han kom som treåring til oss og krøp for alt og alle. Hvis du snudde deg litt fort eller gikk for nært han krøp han helt sammen. Det var skikkelig ubehagelig å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 19. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Familien min har hatt en elghund som "ikke virket" han heller. Det var nemlig ikke lyd i han. Verdens mykeste hund som fikk en alt for hard oppdragelse tror vi. Han kom som treåring til oss og krøp for alt og alle. Hvis du snudde deg litt fort eller gikk for nært han krøp han helt sammen. Det var skikkelig ubehagelig å se på. Uff! Embla har ikke hatt noen hard oppdragelse, hun er bare slik, kombinert med at hun ble tråkket på av en hest som valp. Gamlemor er syk om dagen. Holder ikke på maten redd det nærmer seg slutten på et 12 1/2 år langt liv <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Så trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Så trist Håper hun kommer seg igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 For en fantastisk flott hund! Utrolig herlige bilder av henne og elgen da Håper virkelig hun kommer seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts