Gjest Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Nå om dagen er det ofte mørkt før jeg kommer meg ut i skogen med hunden etter skolen, og jeg er på leting etter en app hvor jeg kan gå opp en løype for deretter å senere kunne åpne kartet og følge mine egne spor dersom jeg mister retningen i mørket.Har Runkeeper fra før, men har ikke funnet en slik funksjon at jeg kan gå tilbake og følge en tidligere rute? Siter
Malamuten Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Her kanskje? http://www.mobilen.no/artikler/apps_for_navigasjon_i_skog_og_mark/101446 Siter
Malamuten Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Evt så bare google gps tur app så får du sikkert mange forslag. Kanskje garmin har laget noe for tlf også, de har jo mange andre gps'er, både hånholdt til tur og hundepeilere og alt i mellom der. Siter
AnnChristin Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Du kan lagre dine tidligere turer som routes på runkeeper også kan man velge ruten når man skal gå, da er den ført opp på kartet som en blå stripe! Siter
Gjest Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Du kan lagre dine tidligere turer som routes på runkeeper også kan man velge ruten når man skal gå, da er den ført opp på kartet som en blå stripe! Genialt! Siter
Ganzie Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Jeg måtte innom tråden for å finne ut hva en kartapp var, jeg leste det nemlig for kar-tapp, og det hørtes veldig interessant ut at en kar-tapp (hva enn det kunne være) kunne følge spor Siter
Gjest Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Jeg måtte innom tråden for å finne ut hva en kartapp var, jeg leste det nemlig for kar-tapp, og det hørtes veldig interessant ut at en kar-tapp (hva enn det kunne være) kunne følge spor Haha, jeg vurderte å skrive "kart-app" så det ikke skulle bli noen missforståelser, men det forvant visst helt for meg igjen Siter
Recommended Posts