Gå til innhold
Hundesonen.no

Tredemølle


Illiya
 Share

Recommended Posts

Syns det er ok som et supplement til vanlig aktivitet og trening, men er litt bekymret for at noen kan bruke den istedet for.

Skulle hatt en slik nå nylig da både jeg og min bedre halvdel hadde skikkelig influensa samtidig i over to uker.

Sikkert også kjempefin som supplement for mennesker med litt bevegelseshemninger eller andre utfordringer.

Har en BC som ikke tåler hard fysisk aktivitet i den verste sommervarmen særlig godt, så Megs forslag om å ha en slik på et avkjølt rom høres kanskje ikke så dumt ut. Da kan han trenes på den mens Huskyen ligger og soler seg på terrassen slik hun pleier :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye trening kan det bli ut av det? Man gidder vel ikke sitte å se på hunden på tredemølla i en time eller to? Et kvarter trav er ikke mye trening å snakke om.

Jeg hadde ikke giddet det, men det finnes jo ting man kan gjøre, se på tv samtidig, strikke, sitte på sonen, etc evt om hunden holder på selv så kan man jo finne på andre ting. Men et kvarter trav (kan jo være så mye som 3 km) i 15% stigning er jo faktisk litt, ikke noe voldsomt, men nok til og gjøre en forskjell om man gjør det annenhver/hver dag i tillegg til det man gjør ellers. Og dobler man det så begynner vi jo og snakke, 6 km bakkeløping er faktisk en del trening. Sånn mtp muskler og kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...