Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Ridgedog


Knotts
 Share

Recommended Posts

De har sykt lydige hunder ihvertfall! Også har dem forskjellige raser, så det er alltid en fryd å kjøre forbi der når man ser hunder i alle slags størrelser som leker og koser seg på jordet :) Dem pleier å ha med et par RR når dem er ute å kjører med hest også :) Ikke veldig nyttig det jeg kommer med da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sykt lydige hunder ihvertfall! Også har dem forskjellige raser, så det er alltid en fryd å kjøre forbi der når man ser hunder i alle slags størrelser som leker og koser seg på jordet :) Dem pleier å ha med et par RR når dem er ute å kjører med hest også :) Ikke veldig nyttig det jeg kommer med da :lol:

Jeg er ganske sikker på at den jeg møtte her for en tid siden var derfra. Den var såvidt to eller noe sånt, gikk løs, og satt lydig (om enn noe motvillig) på kommando og rørte seg ikke da Odin og jeg passerte på 5m avstand, enda Odin var interessert. Eieren hadde fått den omplassert fra oppdretter, og han var visst "mye lydigere der"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei kollega av meg venter på valp derfra nå, og hun har bare lovord å komme med :)

Ei annen bekjent av meg har hund(er) derfra, og av det lille jeg kan se på fb virker det som om hundene er bra, og eieren fornøyd. Ut ifra bildene ser jeg at hun har god kontakt med oppdretterne iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...