Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Selger

Buret er solgt.

Har også noen bøker som jeg vil bli kvitt. Selger de for 100kr stykk. Bøkene er veldig pent brukt og

"rundering i teori og praksis" er så vidt bladd i.

post-11536-0-32371500-1384347136_thumb.j

post-11536-0-40410800-1384347188_thumb.j

post-11536-0-69050600-1384347249_thumb.j

post-11536-0-87438000-1384347310_thumb.j

post-11536-0-24651500-1384347339_thumb.j

post-11536-0-59191100-1384347371_thumb.j

post-11536-0-49896200-1384347410_thumb.j

Skrevet

Deee skoa da :o skulle sååå vært i str 39-40 så hadde jeg lett kjøpt de! :D

Pst s,må i størrelsen så en må kjøpe en til to størrelser større en det en bruker til vanlig sier dem som lager de

Skrevet

Lobbene bør man kjøpe i 2-3 str. større enn vanlig for å få plass til godt med tykkesokker i :) Jeg har 40/41 og bruker vanligvis 38. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Skrevet

@Ane går du med dine eller bruker du dem til å stå bak på slede med. Skal kjøpe meg sanne men til å gå med og da lurer j på hvilken størrelse som blir rett

Skrevet

@Ane går du med dine eller bruker du dem til å stå bak på slede med. Skal kjøpe meg sanne men til å gå med og da lurer j på hvilken størrelse som blir rett

Begge deler :) Når jeg er på hytten på vinteren, så bruker jeg dem når jeg er ute å aker, lager snømenner osv. :) Ikke noe problem å gå i, synes jeg. Og så gullegode varme :)

Om man skal bruke de der det er våt snø, eller regn, så bør man ha overtrekkssko over, så de ikke blir våte. Det er jo bare ren ull med gummi såle :)

Skrevet

jamen da burde skoene passe meg då siden jeg bruker 39? :D Tror jeg vil ha de jeg! Hva blir frakten på de? :)

Sånn jeg har forstått det på posten.no side sider er. Har nettopp veid skoene og de veier tilsammen ca. 1 kg, det billigste er da 105kr. det er uten sporing. skal du ha med sporing så blir det 140kr. Tror jeg har forstått det riktig, men det kan hende jeg tar feil altså. Så ikke bli sint hvis jeg ikke har rett :icon_redface:

http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/prisveileder

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
    • Er det noen som faktisk har fått til å få katter og hunder sammen?  Er bare redd det blir ett vanskelig prosjekt. Og hvor lenge bør man holde på å prøve å få det til?
    • Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...