pippin Skrevet 12. November 2013 Rapporter Skrevet 12. November 2013 Jeg tok turen til SpillExpo i år for å glane litt rundt på spill og diverse. Veldig gøy! Fikk tatt en del bilder også. Veldig koselig å se så mange med felles interesse komme hit for å spille spill sammen. Oculus Rift.. En måte å komme INN i selve verden du spiller i.. SÅ søte da Nostalgi <3 Live gaming 2 Siter
Gjest Skrevet 12. November 2013 Rapporter Skrevet 12. November 2013 Kult! Noe sånt skulle man vært på en gang. Hvordan er det med fokuset på krigsspill på slike steder? COD, Battlefield, MoH, GRAW og Tom Clancy generelt? Siter
Tabris Skrevet 12. November 2013 Rapporter Skrevet 12. November 2013 Gøy! Der kunne jeg tenkt meg og vært! Siter
pippin Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2013 Snakk om sosialisering! Viktig med sosialisering av alt mulig så de ikke blir mannevonde vettu! Kult! Noe sånt skulle man vært på en gang. Hvordan er det med fokuset på krigsspill på slike steder? COD, Battlefield, MoH, GRAW og Tom Clancy generelt? Det er der helt klart, hehe! De har jo stand med COD, Battlefield og alle slags spill. De er jo ganske populære. Ser til og med små gutter spille ganske voldelige spill *kremt* Men så har man jo alt imellom også. LoL, FIFA, Assasins Creed, Need for Speed, arkader, minigolf, sjakk, Nintendo osv. Ligger flere bilder ute på bloggen nå. Siter
TullBull Skrevet 12. November 2013 Rapporter Skrevet 12. November 2013 Så mange kule karakterer! Eneste jeg kjenner igjen er fra StarWars og Raving Rabbids. Jeg er så pysete så jeg foretrekker fredelige spill som SimCity og Sims Siter
Recommended Posts