Justisia Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Har opprydning i filmsamlinga, og det er en del filmer jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Sesong 3 og 4 er solgt, så sesong 1 og 2 er til salgs for kr 100,- 350,- 250,- 10,-/stk 20,-/stk Har også komplett Charmed til 500,- Filmene er meget pent behandlet og er selvsagt uten riper. Noen er ikke åpnet heller. Har flere filmer som også skal vekk, må bare gå gjennom dem, så bilder kommer i morgen. Seriene ønskes solgt komplett, prisen er for alle sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Klarer ikke å lese coveret, men er "Bloodline" basert på boka til Sidney Sheldon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Kan jeg dele opp Castle? For i såfall er jeg veldig interessert i sesong 3 og 4. Mente du 200,- for de 4 samlet eller 200 pr stk? Och, har du sesong 5 av Fringe også? For jeg er interessert i de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 20,-/stk 50,- lydbok: 20,- 300,- lydbok 20,- (boksen er ikke helt i form) 50,- for alle 3 lydbok 20,- lydbok 20,- 50,- (u.tekst) Vurderer også å selge Bones s1-8 for 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Klarer ikke å lese coveret, men er "Bloodline" basert på boka til Sidney Sheldon? Nei. Det er denne Kan jeg dele opp Castle? For i såfall er jeg veldig interessert i sesong 3 og 4. Mente du 200,- for de 4 samlet eller 200 pr stk? Och, har du sesong 5 av Fringe også? For jeg er interessert i de også Jeg vil helst selge komplett, men, om ingen er interessert, så burde det går greit. Mente 200,- for alle fire. Fringe hoppet jeg av halveis i sesong 4, så jeg skaffet meg aldri nr 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Ah. Synd. Samler på de nemlig. Men jeg tar gjerne X-files! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Ah. Synd. Samler på de nemlig. Men jeg tar gjerne X-files! Den er grei. Skal du på D4A? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Den er grei. Skal du på D4A? Søndagen skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Søndagen skal jeg. Da slenger jeg den i bilen og tar den med. Har du nr mitt fortsatt eller skal jeg PMe deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Da slenger jeg den i bilen og tar den med. Har du nr mitt fortsatt eller skal jeg PMe deg det? Har det fortsatt. Kan melde når jeg er på D4A. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Jeg vil helst selge komplett, men, om ingen er interessert, så burde det går greit. Mente 200,- for alle fire. Fringe hoppet jeg av halveis i sesong 4, så jeg skaffet meg aldri nr 5. Jeg tar gjerne sesong 3 og 4 av Castle + alt du har av Fringe Jeg skal begge dagene til D4A Ah. Synd. Samler på de nemlig. Men jeg tar gjerne X-files! Noooooo, du var før meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Warhorse. Tar du med på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Warhorse. Tar du med på søndag? Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg vil ha Gilmore Girls! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg vil ha Gilmore Girls! Skal du på D4A også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Har også Varg Veum: Samleboks1 som inneholder -bitre blomster -tornerose -din til døden Samleboks3 som inneholder: -skriften på veggen -svarte får -dødens drabanter enkeltfilmer: -begravde hunder -kvinnen i kjøleskapet -falne engler Disse er på DVD og jeg kunne tenkt meg 200,- for alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts