CharlotteP Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Emilio er en liten mops som kom til oss onsdag 9 November, 9 uker gammel. En livlig liten kar med en litt små frekk personlighet. Og jeg digger det. Meg og min samboer er utrolig heldig som får være fôrvert for en så fantastisk hund. Bare på disse dagene har han gitt oss så utrolig mye glede. Jeg har lært så utrolig mye, å gleder meg bare til og lære mer! Leke litt er viktig! kos på teppe sitt Viktig og se veldig søt ut! Siter
Gjest Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Emilio Ludvig sier at han må få hilse på snart Siter
CharlotteP Skrevet 10. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2013 Emilio Ludvig sier at han må få hilse på snart DET må vi få til Får lure Synnøve til og ha valpetreff! Siter
Gjest Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 DET må vi få til Får lure Synnøve til og ha valpetreff! Liker'e Siter
Synnikken Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Fineste lakrisklumpen vår <3 Siter
CharlotteP Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2013 I dag har vi hatt inne dag, siden lille søtingen velter over ende når vi går ut. Blåser litt kan man vel si! Så i dag har vi bare hatt tisse pauser så rett inn igjen i varmen! Se hvor søt jeg er Lille gullet til mamma Siter
Recommended Posts