Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på Taxi som årets DOGS4ALL-hund! (Konkurransen avsluttes ikveld)


Irenen
 Share

Recommended Posts

Ble det pyrrebildet med alle ungene...

Det er ikke kvalitet som gjelder i fotokonkurranser noe mer kan man si. :P

Irriterer meg inderlig over sånt, men kan trøste seg med det at Taxi lett hadde vunnet over pyrre bildet om det var bildet i seg selv som talte og ikke hvem som fikk mest stemmer. For Taxi bildet er mye bedre rent fotograferingsmessig.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg inderlig over sånt, men kan trøste seg med det at Taxi lett hadde vunnet over pyrre bildet om det var bildet i seg selv som talte og ikke hvem som fikk mest stemmer. For Taxi bildet er mye bedre rent fotograferingsmessig.

Enig der. Veldig synd at fotokonkurranser har utviklet seg sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke fått lov å hete fotokonkurranser slikt som dette. Er jo ikke kvaliteten på bildet som blir bedømt, men populariteten/sprednings/PR evnen til den som har tatt bildet.

Er en grunn til at jeg personlig svært sjelden deltar i bilde konkurranser. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for stemmer og gode ord om Taxi! :)

Dessverre handler sånne konkurranser kun om å sanke stemmer og skaffe reklame, så da blir det fort sånn at et bilde av elendig kvalitet med en hund som står med understilte ben mens den peser og trekker en vogn med unger vinner :(

Jeg har forøvrig sendt enn ganske irritert mail til DOGS4ALL om hva jeg synes om at de brått bestemte seg for å avslutte konkurransen en hel uke før planlagt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...