Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrert hannkanin søker nytt hjem


Recommended Posts

Jeg søker etter nytt hjem til Chuck, da han ikke fungerer sammen med resten av kaninene mine. Jeg bondet han sammen med de 2 andre kaninene mine i januar, og den dag idag så fungerer det ikke optimalt i trioen. Derfor søker jeg etter nytt hjem til den kaninen som kom til meg sist.

XkA6XRr.jpg

Chuck er en "frittgående" innekanin, jeg skriver "frittgående" da han har gått i en svær kaninbinge på ett par kvm i stuen min. Han er en nysgjerrig kanin som kan bli svært tam med mye håndtering. Kloklipp går også greit på han.

Chuck er kastrert, og er i overkant av 1 år. Håper det er noen som kan gi han ett godt hjem sammen med en kaninkompis og store muligheter for å få boltre seg rundt, slik kaniner skal ha. Jeg holder til i Notodden, og kan være behjelpelig med frakt. Ta kontakt om du lurer på noe mer ang. Chuck, eller ønsker å se flere bilder.

DfRVDu2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han kunne vært noe for @ og familien? Eller er det dumt med hannkanin+hannkanin selv om de er kastrerte? Skulle ønske jeg kunne selv! :)

Mono er ikke kastrert enda og det tar lang tid før hormonene er ute av kroppen , så det passer dårlig desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...