xxx12345 Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Tenkte jeg skulle engasjere sonisene i litt idémyldring. Kom med forslag til et k&h-prosjekt jeg kan gjøre med en klasse som snakker lite norsk. Dvs det må ikke være kompliserte prosesser som må forklares. Det er for mange til at de kan sy. Leire kan kanskje gå, men uten at det glaseres. Gjøres over to halve dager, så ikke noe monsterprosjekt. Any ideas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Hva er k&h? Edit: Litt treg, kom på det nå. Kunst & håndtverk? Hvor gamle er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Ungdomstrinnet, 13-16 ca. Blanding fra mange kulturer og religioner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Male fantasidyr på små glassplater som henges i fiskesnøre fra taket. Røros turisthotell har en sånn installasjon hengende, og den er utrolig fin! (Kunstner som har laget den da, men fantasidyr er fantasidyr!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Strikke tove-tøfler eller lue til seg selv? Kan velge farger selv, og passer godt nå som vinteren kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Mariusgenser til Lykke! Ellers synes jeg tovede tøfler var en god idè Evnt sitteunderlag. Om ikke det blir for "lett" oppgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Sånn leire som man kan steke i ovnen? Eller trolldeig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Altså, jeg kan ikke å strikke. Da utgår å lære elevene det Men glassmaling kan være en idé, eller glassprosjekt med mosaikk kanskje... Det har vært gjort før, og vi har noe biter av farget glass. Jobbe sammen to og to om et bilde kanskje, og så få hengt det opp på klasserommet deres etterpå.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Male på glass dere kan henge opp der de kan male noe fra sin egen bakgrunn? Så vil det reflektere mangfoldet i gruppen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 I utgangspunktet en god idé Nirm, men erfaringsmessig så blir det for kort tid til den type designarbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Toving? Kanskje enklest med nål, men det krever jo mer utstyr enn den gode, gamle grønnsåpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Og det er enkelt å forklare til 20 stykker som ikke kan norsk?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Og det er enkelt å forklare til 20 stykker som ikke kan norsk?.. Tja, tenkte ikke at det skulle være så komplisert. Men jeg vet ikke, foreslo bare noe jeg synes er gøy 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Fimo leire (Polymer clay) er jo artig da? Mange farger, lett å jobbe med å Fimo har jo diverse brosjyrer med ideer. Samt at youtube og deviantart florer av tutorials for enkle ting man kan lage, alt fra miniatyr mat, godteri, figuer og pokemons. Den skal stekes i vanlig stekovn på 110grader i 15 minutt. Ferdig. trenger ikke glasseres eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts