Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er mankehøyden/vekt for valpen din?

bikkjene
 Share

Recommended Posts

Kjære alpakka! Det er mer enn stort for å si det mildt. Min voksne tispe er stor, hun er 53 cm og veier 19 kg.

Han er diger, og har i tillegg ganske fluffy pels, og no når det er så fuktig blir han skikkelig monsterfluffball og liknar ikkje på bc i det heile. Stort, breitt hovud har han og, breiflabben min. Han er egentlig ikkje så veldig fin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Han er diger, og har i tillegg ganske fluffy pels, og no når det er så fuktig blir han skikkelig monsterfluffball og liknar ikkje på bc i det heile. Stort, breitt hovud har han og, breiflabben min. Han er egentlig ikkje så veldig fin. :P

Uff da, det er han sikkert om han ikke er helt etter standarden. Hvor kommer han fra? Foreldre? Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det er han sikkert om han ikke er helt etter standarden. Hvor kommer han fra? Foreldre? Bilde?

Han er fra rett utanfor Arendal, oppdrettar Fløgstad (Eller noko slikt). Regnr NO38300/13.

Er forresten sju mnd, ikkje åtte, som eg ser eg har skrive. :huh:

Skal fikse bilder, men kan lage eigen tråd til han, så slipper eg kuppe denne. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider