Gå til innhold
Hundesonen.no

Gavenettsteder


TonjeM
 Share

Recommended Posts

Ja, altså nå nærmer det seg jul.. og jeg er elendig til å få tak i julegaver (hotteste butikken på Årnes er liksom "Sykepleieprodukter", ellers blir det kjøpesentre etc - steder jeg ikke setter min fot inn i). Så jeg tenkte at "jamen da kjøper jeg julegaver på nett", så smart liksom (og så skal gubben slippe å få et giftgrønt dusjforheng til 50 Kr til julegave..)

Da oppstår neste spørsmål: hvis man ikke skal ha tak i hundeting, men "annet", hvor er det noen morsomme nettsteder? Jeg forsøkte å finne tilbake til steder med kule t-skjorter i AN-tråden.. men fant ingen.

Forslag mottas med stor takk - kanskje jeg klarer å fikse noen ordentlige julegaver i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Threadless har mye kule t skjorter!

Edit: Threadless har ganske ofte 50% på alle t skjorter, så kan være greit å ha litt is i magen, og vente på det. :)

Jeg elsker Threadless!

Hvem som helst kan poste design-forslag. Selv liker jeg fine illustrasjoner på t-skjortene, men de har mange morsomme også.

Kjøpte en del gaver på coolstuff til søsknene mine i fjor, ting å ha på hybelen. :P Men de har en del kjekke ting jeg har lyst på selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...