TonjeM Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Ja, altså nå nærmer det seg jul.. og jeg er elendig til å få tak i julegaver (hotteste butikken på Årnes er liksom "Sykepleieprodukter", ellers blir det kjøpesentre etc - steder jeg ikke setter min fot inn i). Så jeg tenkte at "jamen da kjøper jeg julegaver på nett", så smart liksom (og så skal gubben slippe å få et giftgrønt dusjforheng til 50 Kr til julegave..) Da oppstår neste spørsmål: hvis man ikke skal ha tak i hundeting, men "annet", hvor er det noen morsomme nettsteder? Jeg forsøkte å finne tilbake til steder med kule t-skjorter i AN-tråden.. men fant ingen. Forslag mottas med stor takk - kanskje jeg klarer å fikse noen ordentlige julegaver i år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Threadless har mye kule t skjorter!! Edit: Threadless har ganske ofte 50% på alle t skjorter, så kan være greit å ha litt is i magen, og vente på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Håkki, etsy, ebay, iherb, cdon. David and goliath. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 For t-skjorter også spreadshirt og cafepress. De trykker forsåvidt også på en haug andre produkter. Luer: frulue.com Gadgetshop Epla Og såklart capris for bøker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Netthandelen :-P fant mye der ifjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Threadless har mye kule t skjorter! Edit: Threadless har ganske ofte 50% på alle t skjorter, så kan være greit å ha litt is i magen, og vente på det. Jeg elsker Threadless! Hvem som helst kan poste design-forslag. Selv liker jeg fine illustrasjoner på t-skjortene, men de har mange morsomme også. Kjøpte en del gaver på coolstuff til søsknene mine i fjor, ting å ha på hybelen. Men de har en del kjekke ting jeg har lyst på selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Ååå så flinke dere er! Tusen takk! Beste juleideen jeg har hatt noen gang å spørre her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 http://www.coolstuff.no/ har mye artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts