Jauda. Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Kom over denne, og tenkte at jeg fikk tipse om den her Har ingen kjennskap til, eller kunnskap om produktet- men vel verdt for den som prøver alt? Middfjerner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Tilbakemeldingene virker jo positive.. kanskje prøve ut om det kan hjelpe! Både for meg og bikkja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Jeg tipset om den i akkurat nå for et par dager siden, lurer på om både Nirm og 2ne tenkte og bestille, så da kanskje det blir noen erfaringer de kan dele etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Hmm, jammen interessert selv. Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Oj. Samboer har hustøvmidd allergi og plages en del. Kanskje dette kan prøves? Å ha på soverommet for eksempel. Høres jo nesten for godt ut til å være sant, men verdt et forsøk. Kostet jo ikke så mye så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Spennende. Skal testes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Dere må poste et evt. resultat her da Er jo suverent om noe så "enkelt" og rimelig kan hjelpe på noens plager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts