Nirm Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Hadde jeg vært så redd for at hunden min skulle blitt kvestet, så hadde jeg kjørt til hver tur. For meg er det verdt "bryet" med å dra et annet sted for å gå tur, å slippe å få hunden min kvestet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Fryktelig trist å lese at så mange har så dårlige opplevelser med verdens beste hunderase.... Jeg synes virkelig du skal gå og snakke med naboen! Uansett hva som kommer ut av det, snakk med han. Spør han hva han synes du skal gjøre om hunden hans stikker av, hva han tenker om hvordan den oppfører seg, kanskje du kan få hilse på hunden, den er jo helt sikkert helt tam når den er sammen med eieren sin. Fortell eier at du er bekymret. Jeg har to forskjellige steder her nabolaget hvor jeg ber en stille bønn om at gjerdet klarer den forbanna dritt bikkja idag også. Disse shaferene hopper og hopper på gjerdet og går helt bananas, når det går mennesker forbi også. Jeg gidder ikke ta en annen vei fordi de er så aggressive, men skjønner at folk kan bli skikkelig redd dem, iallefall de som ikke er vant med hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Dessverre så vet ikke folk hva de holder på med. Fått en valp / unghund borti veien her, forrige kvelden tok den helt av når den så oss, min bryr seg ikke engang og snuser i grøfta, eieren kommer ut og steller seg opp over dyret og duller dakkal lille redde sussebassen mens den tar helt av og fortsetter til vi er flere hundre meter forbi istedet for å bare ta den ut av situasjonen, blir koselig når den blir større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts