Tyfonia Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Hei! Med tiden ønsker søsteren min seg en hund, men jeg er tom for ideer, så jeg håper noen kan hjelpe meg -Hun bor i leilighet, jobber i helsevesenet, så hun har ikke faste arbeidstimer/ dager, men det er ca. 60-70% stilling, mener jeg. -Hun ønsker seg en litt stor hund, størrelse golden/ labrador- ish. -Hun har katt og fugl og ønsker ikke en hund med jaktinstinkter. -Hun kan ikke så mye om hunder, så det er fint om dette er en hund som passer for nybegynnere. Hun kommer nok til å gå valpeurs og slikt, altså -Jeg tipper hun fint har muligheten til å gi hunden mosjon og turer etter hva den trenger, men det trenger ikke være en hund som dør på seg om den får bare en times tur om dagen. Noen som har idèer? Jeg er helt blank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Hva med golden eller labrador da? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Puddel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Golden? de fleste jeg har møtt av de er relativt sedate og lite krevende selv om de kan bli med på mer om de får. Labrador ville jeg ikke hatt i hus med bare en times tur på fast basis(men det var kanskje ikke det du mente?) Springer eller cocker spaniel? Collie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Dalmatiner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Golden var det første jeg tenkte Eurasiere dørfor så vidt ikke på seg med bare en times tur for dagen, og har lite jakt, men da må man være klar for spisshund med det det kan innebære Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 22. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Er det så lurt med fuglehunder når hun har papegøye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Fuglehund? Mener du golden/lab? Tror ikke dere skal bekymre dere for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Golden Retriever, ja! Whippet blir kanskje litt for liten? Hvis ikke er det morsomme og trivelige hunder verdt å se nærmere på. Hvis hun orker pelsstell, så er Storpuddelen en kjekk tur- og treningskompis også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Golden valp vokst opp med papegøye skal vel gå bra? Elsker rasen jeg, og de er fine nybegynner hunder. Så den anbefaller i allefall jeg. Hvem kan nå egentlig motstå ett skikkelig golden smil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts