ToneS Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Ronja på snart 12 uker leter etter et hjem der hun helst kan få brukt seg innen jakt! Hun er en utrolig trivelig og kjærlig hund. Veldig lettlært er hun også. Jeg var å hilste på henne i dag og falt pladask Hun er godt vandt til andre hunder og dyr og tar alt på strak pote! Ta kontakt med oppdretter Boye ølstørn, 950 65 650, for mer info. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Nææææ Det må jo være søsteren til Brienne'n min ! (og da er jo overskriften feil - NEST søtest skal det stå Red: og om det er noen sonemennesker som vurderer å begynne med harajakt; løp og kjøp. Er denne som søsteren, så er det en drøm av en hund å ha i hus ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Ronja på snart 12 uker leter etter et hjem der hun helst kan få brukt seg innen jakt! Hun er en utrolig trivelig og kjærlig hund. Veldig lettlært er hun også. Jeg var å hilste på henne i dag og falt pladask Hun er godt vandt til andre hunder og dyr og tar alt på strak pote! Ta kontakt med oppdretter Boye ølstørn, 950 65 650, for mer info. Åh, jeg vet hvor bildet er tatt Er det du som har tatt det? Kjenner du sivert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Åh, jeg vet hvor bildet er tatt Er det du som har tatt det? Kjenner du sivert? Artig! Nei, det er ei venninde av meg som jobber der som har tatt bildet. Jeg har vært på besøk i stallen dere noen ganger. Imponerende at du kjente deg igjen fra bildet. Det hadde jeg aldri klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Artig! Nei, det er ei venninde av meg som jobber der som har tatt bildet. Jeg har vært på besøk i stallen dere noen ganger. Imponerende at du kjente deg igjen fra bildet. Det hadde jeg aldri klart Jeg har brukt mye tid der, men mange år siden jeg har vært der nå da. Utrolig søt hund iallefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Ånei !!! Jeg som har tenkt på hygen som hare/revhund. Godt det er feil kjønn og ikke riktig tidspungt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Ånei !! Jeg som har tenkt på hygen som hare/revhund. Godt det er feil kjønn og ikke riktig tidspungt! Tror han har igjen en hannhund også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så vidt jeg vet er det igjen en knallfin hanvalp, som han har vurdert å beholde selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så vidt jeg vet er det igjen en knallfin hanvalp, som han har vurdert å beholde selv hører ikke----! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg leste verdens STØRSTE hygenhund, og klikket meg inn for å se bilder av det Men søt var hun da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 hører ikke----! Jo da Og er han like grei som søstra, merker du nesten ikke at den er der (ehhh.... nesten da ) Så da spiller det jo ingen rolle om det er litt dårlig timing (er det noe som heter det når man får seg jakthund, forresten?? ) Red: Denne karen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg leste verdens STØRSTE hygenhund, og klikket meg inn for å se bilder av det Men søt var hun da! Hun er helt utrolig søt, og veldig trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Er dette barnebarn av Nemi dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Er dette barnebarn av Nemi dette eller? Ja Alle trøndere kjenner disse bikkjene, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Ja Alle trøndere kjenner disse bikkjene, eller? Jeg ekke trønder Men jeg kjente bare til Nemi altså Gamlesjefen til gubben hadde med seg Nemi noen runder ved en jobb, så jeg har truffet henne på den måten Men altså, barteland ekke så stort altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg ekke trønder Men jeg kjente bare til Nemi altså Gamlesjefen til gubben hadde med seg Nemi noen runder ved en jobb, så jeg har truffet henne på den måten Men altså, barteland ekke så stort altså Å, nei.... Men oppi der, da Barteland, ja ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Å, nei.... Men oppi der, da Barteland, ja ? Jeg er faktisk bare en utvandret hedmarking til Barteland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Ja Alle trøndere kjenner disse bikkjene, eller? Haha, Ronja er faktisk den første Hygenen jeg har møtt Rasen ga meg et veeeldig godt førsteinntrykk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Haha, Ronja er faktisk den første Hygenen jeg har møtt Rasen ga meg et veeeldig godt førsteinntrykk da! He he, ja det ER veldig ålreite bikkjedyr, altså Grunnen til at jeg valgte Hygen nå, er at den beste harabikkja jeg har jaktet med var en Hygenblanding. Hun var også superenkel å ha i hus. Moren hennes igjen (Hygen) hadde faktisk en start i LP 1 i sin ungdom, med 191p, om jeg ikke husker helt feil Så langt skuffer ikke den nåværende; superenkel og lettlært valp... Så får vi se om hun lever opp til forventningene i skauen - men fra dette kullet SKAL det jo fungere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts