Amig0 Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Amigo har blitt forkjøla for første gang og jeg , siden jeg aldri har hatt hund før , blir litt bekymret. Han puster tungt (tyngre enn normalt , amerikansk bulldog) , nyser innimellom , øynene renner og litt fra nesen. Han ser ut til å ha blitt bedre. Jeg har ikke vært hos dyrlege enda. Burde / burde ikke? Vi holder han varm og han spiser normalt. Siter
Nowisclee Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Ta tempen på ham. Spiser han normalt, ikke har feber og virker i generelt god form, bare litt slapp, får i seg nok væske og sånn, så ville jeg avventet litt. Han er fullvaksinert? En kennelhoste pleier å gå over av seg selv, de færreste blir virkelig dårlige. Om dere merker at han blir veldig slapp, han ikke vil ha mat osv, så ville jeg tatt turen til veterinær for å sjekke om han trenger antibiotika. Siter
Amig0 Skrevet 20. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Han er vaksinert, for halvannen uke siden fikk han 12ukers vaksina. Han har ikke feber =) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.