bikkjene Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Hvis man skal stille ut hunden er det som oftest på samme sted både lørdag og søndag. Den rasen jeg har står i oversikten over hvilke raser på begge dagene. Hvordan vet jeg hvilken dag hunden skal stille ut da? Er det sånn at man kan stille ut den samme hunden både lørdag og søndag? Hvis man har to hunder av samme kjønn og rase, kan man da melde på den ene hunden på lørdagen og den andre hunden på søndagen? Eller er det sånn at alle hundene i samme rase enten må stilles ut på lørdag eller på søndag? Hvordan skal jeg vite hvilken dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Ja noen utstillinger kan du stille begge dagene. Andre utstillinger har noen raser ene dagen og de andre rasene den andre dagen. Står din rase på begge dager, kan du stille på begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Noen ganger er det dobbeltutstilling så du kan stille begge dager Så står rasen din begge dager så kan du bestemme om du vil stille en av de eller begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts