Gå til innhold
Hundesonen.no

Fysioterapi i Follo (hundemassasje, akupunktur)


borderen
 Share

Recommended Posts

Hei! Er det noen som vet om noen gode fagfolk i Follo-området som tilbyr fysioterapi på hund? Tips til gode behandlingssteder utenfor Follo er også interessant. Jeg er ute etter akupunktur/laser og massasje. Follo dyreklinikk har akupunktur og laser, men uten massasje, men jeg vil gjerne ha begge deler på samme sted.

Jeg er også på utkikk etter behandlingssted med motstrømsbasseng (det må være med mulighet for motstrøm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg gått tidligere og var veldig fornøyd, men det er ikke aktuelt å kjøre 1,5 time hver vei for ukentlige behandlinger :P

Det forstår jeg :P jeg hadde ca annahver uke til 1 gang i mnd med issi så da gikk det greit :P

Si ifra om du finner noen som du liker på denne siden da, kan være greit med noen alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I spydeberg har de basseng og fysioterapi, men jeg tror ikke det er motstrøm i bassenget. Det er vel noe av de nærmeste jeg har funnet ift Ås.

http://www.smaadyrsykehus.no/nb-NO/BEHANDLINGER/Rehabilitering.aspx

Working Dog Rehabsenter har jeg fått anbefalt av kiropraktor og veterinær Kristin Halle, så jeg gleder meg til de får basseng (og håper det er motstrøm?!). Jeg har vært i kontakt med dem og skal nok reise dit hvis de har motstrøm i bassenget og jeg ikke finner noe nærmere. Men jeg synes det er lagt både til Fredrikstad og Kløfta, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hei! Er det noen som vet om noen gode fagfolk i Follo-området som tilbyr fysioterapi på hund? Tips til gode behandlingssteder utenfor Follo er også interessant. Jeg er ute etter akupunktur/laser og massasje. Follo dyreklinikk har akupunktur og laser, men uten massasje, men jeg vil gjerne ha begge deler på samme sted.

Jeg er også på utkikk etter behandlingssted med motstrømsbasseng (det må være med mulighet for motstrøm).

Spydeberg dyreklinikk har alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor Katja Petrell holder til om dagen? Og har hun basseng/tredemølle?

Vi gikk hos henne med terriern for noen år tilbake men nå vet jeg ikke hvor hun har endt opp. Hun var ihvertfall super flink :)

Hvem er det som driver Workingdog Rehabsenter?

Hun holder til ute i Asker. Og har ikke fått opp vanntredemølle enda. Driver og bygger for tiden for å få det i stand. :)

Vida går til henne.

Og mener hun som driver WR heter Linda Ulvedalen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...