borderen Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Hei! Er det noen som vet om noen gode fagfolk i Follo-området som tilbyr fysioterapi på hund? Tips til gode behandlingssteder utenfor Follo er også interessant. Jeg er ute etter akupunktur/laser og massasje. Follo dyreklinikk har akupunktur og laser, men uten massasje, men jeg vil gjerne ha begge deler på samme sted. Jeg er også på utkikk etter behandlingssted med motstrømsbasseng (det må være med mulighet for motstrøm). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Jeg kjører til Revetal og går til Ditt Dyrs Helse Heidi er veldig flink (men er jo kanskje litt langt men jeg kombinerer det når jeg er nedom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Jeg kjører til Revetal og går til Ditt Dyrs Helse Heidi er veldig flink (men er jo kanskje litt langt men jeg kombinerer det når jeg er nedom) Der har jeg gått tidligere og var veldig fornøyd, men det er ikke aktuelt å kjøre 1,5 time hver vei for ukentlige behandlinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Der har jeg gått tidligere og var veldig fornøyd, men det er ikke aktuelt å kjøre 1,5 time hver vei for ukentlige behandlinger Det forstår jeg jeg hadde ca annahver uke til 1 gang i mnd med issi så da gikk det greit Si ifra om du finner noen som du liker på denne siden da, kan være greit med noen alternativer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Workingdog Rehabsenter Det har i hvert fall flere tilbud, og bygger visstnok egent basseng i følge hjemmesidene. Men jeg kjenner ikke arbeidet hennes. Nærmeste basseng til Follo blir vel det på Kløfta vil jeg tippe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 I spydeberg har de basseng og fysioterapi, men jeg tror ikke det er motstrøm i bassenget. Det er vel noe av de nærmeste jeg har funnet ift Ås. http://www.smaadyrsykehus.no/nb-NO/BEHANDLINGER/Rehabilitering.aspx Working Dog Rehabsenter har jeg fått anbefalt av kiropraktor og veterinær Kristin Halle, så jeg gleder meg til de får basseng (og håper det er motstrøm?!). Jeg har vært i kontakt med dem og skal nok reise dit hvis de har motstrøm i bassenget og jeg ikke finner noe nærmere. Men jeg synes det er lagt både til Fredrikstad og Kløfta, jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Forresten. Jeg trur Jeløya har basseng, men ikke motstrøms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikkjehuset.no Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Noen som vet hvor Katja Petrell holder til om dagen? Og har hun basseng/tredemølle? Vi gikk hos henne med terriern for noen år tilbake men nå vet jeg ikke hvor hun har endt opp. Hun var ihvertfall super flink Hvem er det som driver Workingdog Rehabsenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Hei! Er det noen som vet om noen gode fagfolk i Follo-området som tilbyr fysioterapi på hund? Tips til gode behandlingssteder utenfor Follo er også interessant. Jeg er ute etter akupunktur/laser og massasje. Follo dyreklinikk har akupunktur og laser, men uten massasje, men jeg vil gjerne ha begge deler på samme sted. Jeg er også på utkikk etter behandlingssted med motstrømsbasseng (det må være med mulighet for motstrøm). Spydeberg dyreklinikk har alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Noen som vet hvor Katja Petrell holder til om dagen? Og har hun basseng/tredemølle? Vi gikk hos henne med terriern for noen år tilbake men nå vet jeg ikke hvor hun har endt opp. Hun var ihvertfall super flink Hvem er det som driver Workingdog Rehabsenter? Hun holder til ute i Asker. Og har ikke fått opp vanntredemølle enda. Driver og bygger for tiden for å få det i stand. Vida går til henne. Og mener hun som driver WR heter Linda Ulvedalen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Jeg kan godt høre med oppdretteren min, som er både massør og autorisert laserbehandler, om hun kjenner til noen i området, f.eks. private? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Er det noen som vet om det er motstrøm i bassenget på Kløfta? Og er ikke 17 grader litt kaldt å svømme i for en hund med ryggproblemer? Ser for meg at hun kommer til å fryse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts