Gå til innhold
Hundesonen.no

Korttidsleie hybel/leilighet i Oslo?

Recommended Posts

Skrevet

Nå har det seg sånn at undertegnede (Kangie) skal til Oslo og ta et kurs i 2 uker. Fra og med Mandag 14 Oktober til og med Fredag 25 Oktober. Jeg kommer til å reise bort helga 18-20 Oktober.

Med andre ord er det snakk om 2 ukers leie av et rom eller noe (10 totale netter), jeg kommer til å være på Universitetet i Oslo (på Blindern) mellom 08.00-20.00 cirkus hver dag. Jeg trenger bare en seng.

I utgangspunktet har jeg et sted å bo - men det er helt ute på føkkings Ørje.... JALLA JALLA lang reiseveg, ja, hver morgen.

Så det slo meg... Det er ikke noen som har en seng i huset sitt i alt fra Drammen til Oslo - noe som er mer sentralt enn Østfold å leie ut i 2 uker? Jeg kan betale rundt 1500kr, og lufte vovv på kveld, hvis det frister :P

Skrevet

Vi har gjesterom vi. Synd du skal bort den helga, for kunne trengt Kovupass da. (har ordnet med pass altså, men da hadde vi jo sluppet å levere og hente og slikt). :P

Går buss fra Aker Sykehus (4-5 min unna) direkte til Blindern tror jeg.

Og litt hundeavlastning skader vel aldri. :)

Send PM om det er interessant?

• Like 1