Helle&Cita Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Hei, hei Vi søker nye turvenner i Oslo, helst Oppsal/Østensjø området, men er mobile da med bil og kan da også møtes utenfor Oslo grensa Vi er; Ei vakker Bedlington Terrier tispe på 5 år og ei ikke så vakker jente/dame på 42 år Ønsker først og fremst turvenner på vår egen alder, slik at det er større kjangser for at både hunder og mennesker går godt sammen Snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helle&Cita Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hmmm, svarer meg selv her jeg, er jo ingen andre som gjør det... Er jeg allerede blitt for gammel? Er det ingen over 35 år som ønsker nye turvenner rundt Østensjø? Syntes også det er merkelig at en må lage så og så mange innlegg her inne for å kunne bruke chatten, når det kun er 4-5 stykker som bruker chatten (kan det se ut som).... Venter et par dager, så blir det slettings her ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Så ikke denne før nå, jeg. Jeg er nok for gammel for deg, men går gjerne tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helle&Cita Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hei, hei Og takk for svar (endelig ) For gammel for meg nei, langt i fra, men begynte bare å lure på om det kun vanka folk i 20 årene her Hvor i Oslo hører dere hjemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Vi bor på Romsås og jeg hadde bedlingtonterrier for mange år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perro Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Hei! Vi bor på Mortensrud og går gjerne turer sammen med dere. Hunden vår er en 5 år gammel, kastrert hannhund. Vi er dessverre ikke fullt så mobile på ukedager, da jeg ikke kjører selv og hunden vår ikke liker å kjøre kollektivt sammen med masse folk, blir veldig stresset. Men har du lyst å komme hit er det kjempehyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts