:)Kine Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Var ikke Saba et bindmerke eller noe i gamledager? Synes isåfall Libresse fenger litt mer Hahaha! JA! Men dessverre er det ikke bare jeg som bestemmer. Panda er etter Blocky Bulldogs Looks that Kill (Blenda) og Lostworlds big Daddy (Bear/Bjarne). En hanhund jeg dessverre måtte avlive i sommer kom fra Redneck, etter Betty og Ice... Aaah.. Har hun er tråd her inne? Ja, jeg har hørt at Lizzy ligner mest på faren sin. Både i utseendet og personlighet. Litt flere bilder til inspirasjon: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Hun er ei Flue! Dere må jo bare kalle henne det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 28. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 En liten oppdatering: Vi kom til slutt fram til at Wilma og Lotte ville være passende navn til frøkna. Men vi har liksom ikke fått gjennomført noe bytte. Hun har gått såpass lenge med Lizzy at vi sliter litt... Men Lizz og jeg takker for alle forslag: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Koselig bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts