Kaja Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Det er ikke lenge til Sonenmesterskapet. Det skal som kjent være i hallen til Drammen hundepark. De har også drop in lydighet der idag kl 19 (og andre dager). Jeg og Kua skal dit, og det hadde vært morsomt med flere soniser Bli med http://www.drammenhundepark.no/drop-in Siter
Monica123 Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Jeg håper jeg får pass til valpen så vi får tatt en tur 1 Siter
simira Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Aaw, har helt glemt de fredagene jeg! Nå har jeg innendørstrening annenhver fredag her, og er uten bil, men skal prøve å ta en tur eller to i løpet av vinteren ihvertfall! 1 Siter
L.M. Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Ooo, virka stilig Men er det lov å komme innom og se på og ta litt bilder selvom man ikke har hund? :S Lover å holde kamera i bånd hele tiden altså 1 Siter
Kaja Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Ooo, virka stilig Men er det lov å komme innom og se på og ta litt bilder selvom man ikke har hund? :S Lover å holde kamera i bånd hele tiden altså Ta gjerne bilder av meg:p 1 Siter
Monica123 Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Ooo, virka stilig Men er det lov å komme innom og se på og ta litt bilder selvom man ikke har hund? :S Lover å holde kamera i bånd hele tiden altså Ta gjerne av meg også Har nesten ikke trenings bilder Siter
sham Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Hm... Kanskje! Har jo tross alt ikke kjørt båt med valpen før Hehe vet dere om det er mange som kommer eller? Siter
Kaja Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Hm... Kanskje! Har jo tross alt ikke kjørt båt med valpen før Hehe vet dere om det er mange som kommer eller? Pleier å være noen:) Siter
sham Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Rekker ikke til 19 da det tok mye lengere tid enn beregnet til Drammen Siter
sham Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Takk for trening! akkurat kommet hjem! Tar sin tid å kjøre til Drammen 1 Siter
Monica123 Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Tusen takk for en hyggelig trening 1 Siter
L.M. Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Pleier folk å være der hver uke? Passa ikke igår, men vil gjerne ta bilder en gang 1 Siter
Anette Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 vinterhalvåret er jeg der mer ja, nå er jeg bare så opptatt fremove r:P Siter
Monica123 Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Jeg er der stort sett hver fredag i vinter halvåret..Men i år er jeg ikke sikker siden det er drop in både mandag,tirsdag og fredag Siter
Kaja Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Jeg kommer til å være der en del i vinter Takk for en fin trening!! Og SiriE, biiiilder Siter
SiriEveline Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Jeg kommer til å være der en del i vinter Takk for en fin trening!! Og SiriE, biiiilder Bilder kommer etterhvert, har bare hatt en litt hektisk helg. Men lover ikke at det blir gjort idag altså. Siter
Recommended Posts